keskiviikko 3. maaliskuuta 2010

Tänään, ei huomenna

" Niinhän sitä luulisi, että onneton olisin vuoksesi. Mutta tänään kumminkin heräsin hymyillen, vihdoinkin" - Egotrippi-

Tänään, ei huomenna. Sitä minä yritän. Tänään nauran ja hymyilen, tänään aloitan jotain uutta. Tänään, ei huomenna. Nyt on aika sukeltaa blogimaailmojen ihmeelliseen virtaan ja alan kirjoittamaan omaani. Nauran ja tunnen itseni Carrie Bradshawiksi, tosin kenkähyllyni vaatisi huomattavaa panostusta vaatehuoneesta puhumattakaan.

Kuka minä sitten olen? Se on hyvä kysymys jo ihan itsellenikin esitettäväksi. Olen 27- vuotias ( uusi silmäryppy on löydetty), päätin juuri 1,5 kuukautta sitten vaikean 4 vuotta kestäneen läheiriippuvuussuhteen ja haukon nyt henkeäni. Tämän hetkinen oloni on hieman kuin vastasyntyneellä, kaikki on uutta, kaikki on mahdollista. Ja monet asiat tuntuvat niin pirun pelottavalta. Mihinkäs tästä nyt?

Tänään kirjoitan julki, että tässä minä olen ja minua ei enää kumota kuin mukia ympäri ämpäri mäkeä alas. Tälle mukille kasvoi jalat ja mäen alta on parasta vain kavuta takaisin sinne ylös. Kun pohjalaista puukkojunkkarisukua oleva nainen päättää vihdoin ja viimein nostaa oman häntänsä pystyyn ja iskee silmää elämälle, on sitten parasta että elämä ottaa haasteen vastaan ja nykäisee minut takaisin kiertoradalle.

Jokainen päivä on mahdollisuus johonkin uuteen, taisin lukea sen jostain. Minulla on paljon uusia asioita joihin vain on ryhdyttävä, jotta omasta elämästä tulisi elämisen arvoista ja siihen löytyisi jonkinlainen tasapaino. Hyvin pelottavaa, mutta toisaalta olen aika utelias luonne. Tänään taidan uskaltaa nauraa hieman enemmän! Itsekseni.

1 kommentti: