perjantai 19. maaliskuuta 2010

Mittasuhteita

Räytymispäivä.. Termi joka on kulkenut mukanani lapsuudesta asti. Röllillä on räytymispäivälaulu ja siitä se on tullut koko perheeni termi. Räytymispäivä - termi selittää kaiken. Ja kun Räytymispäivä iskee, on aika kaivaa laatikoiden pohjalta Röllin laulu-cd ja saattaa elämä oikeisiin mittasuhteisiin. Loppujen lopuksi, kaikki on ihan hyvin ja minulla ei ole mitään hätää.

Itsensäpelottelemislaulu

Kun ilta saapuu ja varjot metsässä pitenee
On aivan varmaa että silloin siellä joku hiippailee
Kun varjoon katson puun oksalla huomaan pääkallon
Mut kun tarkemmin katson niin näänkin vain jalkapallon

Ja puun takana huomaan kun joku mua väijyy
Ja luonteeltaan se otus lienee tuhma sekä häijy
Voi hirmuinen otus jos sä minut mukaasi kaappaat
Mut kun tarkemmin katson siellä onkin vain vanhat saappaat

Kun tarkasti mä kuuntelen niin kuulen
Pelottavaa murinaa ja luulen
Se on varmasti karhu joka siellä murisee
Mut kun tarkemmin kuuntelen
Se on oma maha joka kurisee

Ja tuolta kulman takaa varmasti joku kurkkii
Sen häijyt silmät vain vaanivasti mua urkkii
Voi kauhistus sen täytyy olla jättiläisrotta
Mut kun tarkemmin katson niin
Sehän onkin minun vanha potta

-Rölli-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti